McDonald’s, znana sieć restauracji, postanowiła zaskoczyć swoich klientów. Teraz oferuje obuwie, nawiązujące do swoich charakterystycznych maskotek i popularnych dań. Te niezwykłe buty zostały stworzone we współpracy z marką Crocs.
Niezwykła współpraca McDonald’s i Crocs
McDonald’s i Crocs nawiązały współpracę, w rezultacie której powstały unikatowe produkty: buty, skarpetki i przypinki, które czerpią inspirację z maskotek znanych z sieci restauracji.
To niespotykane posunięcie, ponieważ dotychczas McDonald’s nie kojarzył się z ubraniami ani dodatkami do stroju. Jednakże sieć restauracji postanowiła eksplorować nowe obszary rynku, podobnie jak inne sieci handlowe, które weszły w branżę odzieżową. Już od 14 listopada dostępna jest nowa linia obuwia, skarpetek i przypinek, odwołująca się do maskotek (Grimace, Hamburglar i Birdie), a nawet do klasycznej kolorystyki sieci – czerwono-żółtej.
Nowa linia produktów
McDonald’s wypuszcza linię kilku modeli obuwia, skarpetek i przypinek. Ceny obuwia mogą wahać się od 280 do 300 zł, zależnie od wybranego modelu. Oprócz kultowych butów, oferta obejmuje również sandały, do których można przymocować przypinki w kształcie frytek czy Big Maca. Skarpetki będą dostępne za około 80 zł – oczywiście w salonach Crocs.
Wzrost popularności
Nie jest to pierwsza współpraca McDonald’s z marką modową. W sierpniu wprowadzono limitowaną edycję bluz firmy Palace z dużym logotypem sieci restauracji. Crocs z kolei zdobyły popularność dzięki serii obuwia inspirowanej filmami „Shrek” i „Auta”.
źródło: businessinsider.com.pl
zdjęcie: mcdonalds.com