Gadżety z firmowym logo to skuteczna i lubiana przez klientów forma reklamy. Aktualnie największe zainteresowanie przyciągają gadżety elektroniczne, chętnie wybierane i używane przez klientów różnych branż i w różnym wieku. Na które z nich warto zwrócić szczególną uwagę i jak dopasować je do profilu własnej firmy? Wszystkie niezbędne wskazówki znajdziesz w poniższym artykule.
Elektroniczne gadżety reklamowe podbijają rynek!
Żeby gadżety reklamowe były skuteczną reklamą marki, muszą być przede wszystkim używane przez klientów, którzy je otrzymają. Jak pokazują ostatnie trendy, aktualnie do gadżetów, które są najchętniej wybierane i używane przez klientów, należą artykuły elektroniczne, w tym powerbanki, głośniki czy słuchawki. Co więcej, niezwykle skutecznie docierają one do osób w różnym wieku, nawet bardzo młodych.
Elektronika wzbudza zainteresowanie mnogością funkcji, użytecznością i ciągłym rozwojem. Nic więc dziwnego, że elektroniczne gadżety w formie darmowych podarunków są tak pozytywnie oceniane. Podczas gdy inne artykuły z logo niestety bywają porzucane i nieużywane, elektronika praktycznie zawsze zostaje z zainteresowaniem sprawdzona, i to nawet gdy mowa o niewielkich i niedrogich akcesoriach.
Słuchawki reklamowe, a może powerbank z nadrukiem?
Do wartych uwagi gadżetów elektronicznych zalicza się przede wszystkim różnego rodzaju akcesoria do smartfonów. Może to być między innymi powerbank z nadrukiem, który będzie w stanie ładować urządzenie poza domem, ładowarki, w tym przede wszystkim indukcyjne i samochodowe, a nawet drobne artykuły jak stojaki. Trudno znaleźć dziś kogoś, kto nie korzysta ze smartfona, dlatego takie gadżety firmowe sprawdzają się dosłownie w każdej branży.
Pamiętaj, że do gadżetów elektronicznych zaliczyć można również akcesora komputerowe. Popularnym wyborem jest między innymi pendrive, czyli przenośna pamięć zewnętrzna lub podkładki pod mysz. Niektóre elektroniczne gadżety to urządzenia, które nie potrzebują podłączenia ani do telefonu, ani do komputera, jak na przykład stacje pogodowe, budziki albo kamery.
Najchętniej wybierane gadżety elektroniczne z logo
Które elektroniczne gadżety uznaje się za prawdziwy hit tego roku? Na liście topowych produktów znajdują się przede wszystkim:
- słuchawki reklamowe, zarówno nauszne, jak i douszne, zwłaszcza modele bezprzewodowe, łączące się z urządzeniem przez Bluetooth;
- głośniki reklamowe z logo, szczególnie przenośne modele z połączeniem Bluetooth, dzięki którym można odtwarzać dźwięk i muzykę w każdych warunkach;
- indukcyjne ładowarki do smartfonów, czyli modele, które nie wymagają podłączenia urządzenia przewodem, a jedynie położenia go na ładowarce;
- powerbanki, czyli urządzenia magazynujące energię elektryczną, by ładować telefon bez dostępu do sieci i możliwości podpięcia ładowarki.
Jak wybrać i spersonalizować gadżety firmowe?
Podane propozycje gadżetów są uniwersalne i funkcjonalne, przez co sprawdzą się zarówno dla małych, jak i dużych firm ze wszystkich branż. Jeśli chcesz, możesz je spersonalizować i jak najlepiej dostosować do profilu firmy, a nawet jej szaty graficznej.
Zamiast gadżetów uniwersalnych możesz poszukać produktu, który jak najlepiej wpisuje się w działalność firmy. Słuchawki to idealny wybór dla marki, która ma coś wspólnego z nagłośnieniem i dźwiękiem. Ładowarka samochodowa to świetny wybór dla działalności związanych z motoryzacją, a powerbank na przykład dla firm zajmujących się szeroko pojętą turystyką, zwłaszcza gdy jest lekki, poręczny i idealny do zabrania w drogę.
Personalizacja gadżetów firmowych to nanoszenie na nie odpowiednio umiejscowionego projektu z logo, a niekiedy również dobór odpowiedniej kolorystyki. Często dobiera się ją tak, by gadżety reklamowe idealnie wpisywały się w szatę kolorystyczną firmy, choć nie jest to konieczne w przypadku wszystkich tego typu produktów.