Prowadzenie własnej działalności to duża niezależność. Elastyczne grafiki, urlop na wyciągnięcie ręki, nierzadko większe dochody, satysfakcja – profitów jest bardzo dużo. Ale własna firma to także odpowiedzialność i samodzielność. Wymaga dobrej strategii, promocji, uważności na wiele czynników. Na przykład lokalizacji. Czy miejsce prowadzenia własnego biznesu ma znaczenie? Odpowiadamy!
Jakie są korzyści “dobrego” adresu firmy?
Popularność pracy zdalnej znacząco wpłynęła na rynek. Fakt, że pracę można wykonywać z każdego miejsca na świecie, otworzył możliwości swobodniejszego podróżowania, przeprowadzek, czy dokonania wyboru pomiędzy życiem w mieście a życiem na wsi. Ci, którzy dotąd dusili się w miejskim zgiełku, wreszcie mogli zrealizować marzenie o własnym domu pod lasem. Entuzjaści zagranicznych podróży otwierali laptopy w przeróżnych miejscach na świecie, ciesząc się ze słońca w środku zimy. A jaki to ma związek z samym biznesem?
Nie jest tajemnicą, że prestiżowy, łatwo dostępny adres prowadzenia działalności znacząco wpływa na wizerunek firmy. Duże miasto, dobra dzielnica, wygodna i prosta komunikacja – to czynniki, które samoistnie podnoszą renomę. Rozważając wybór wirtualnego biura, warto mieć to na uwadze. Na przykład w warszawskim Beyond Office oferowany jest jeden z najbardziej rozpoznawalnych adresów na mapie Warszawy – Fabryka Norblina ulokowana w centrum biznesowej dzielnicy miasta. Estetyczny i zabytkowy budynek położony blisko Dworca Centralnego, w niewielkiej odległości od lotniska jest nie tylko łatwy do zlokalizowania, ale też wygodny w przypadku zorganizowania spotkania czy konferencji. Co więcej, nie musimy się martwić o status własnego biznesu, prowadząc go na przykład z ukochanego domu w górach, daleko od miasta.
Dlaczego warto zwrócić uwagę na lokalizację własnego biznesu?
Decydując się na renomowany adres prowadzenia własnej działalności, inwestujemy w jej rozwój. Firma staje się bardziej rozpoznawalna, zyskuje na prestiżu, ma szansę przyciągnąć więcej klientów. Prestiżowy adres sprawdza się także w sytuacjach, w których potrzebujemy zorganizować ważne spotkanie biznesowe, konferencję lub zależy nam na krótkookresowej pracy z biura. W Beyond Office w Warszawie znajdują się nowocześnie wyposażone sale konferencyjne oraz wygodne i przyjazne stanowiska do pracy stacjonarnej. Dana przestrzeń wynajmowana jest na godziny, dzięki czemu płacimy wyłącznie za czas, z którego korzystamy. Znajdująca się w ofercie Fabryka Norblina jest doskonale skomunikowana zarówno pod względem transportu publicznego (metro, tramwaje, autobusy, pociągi), jak i dużej ilości renomowanych hoteli, restauracji, sklepów wokół. Zapraszając kontrahenta na spotkanie biznesowe, mamy szansę pokazać się z najlepszej, profesjonalnej strony.
Jak wyglądają koszty?
Biorąc pod uwagę wszystkie koszty wynikające ze standardowego wynajmu lokalu, koszty związane z użytkowaniem wirtualnego biura są dużą oszczędnością. Odchodzą nam opłaty za czynsz (którego wysokość rośnie wraz z atrakcyjnością adresu i standardu lokalu), eksploatację czy pracowników obsługujących biuro. W zależności od wyboru pakietu usług, który jest zgodny z naszymi potrzebami, miesięczne koszty wynajmu wirtualnego biura wahają się od 200 do 400 złotych. W ramach tego dostajemy renomowany adres, odbiór i archiwizację korespondencji, obsługę księgową, możliwość wynajmu sal konferencyjnych, biurowych a także konsultację z szeregiem specjalistów – radców prawnych czy doradców podatkowych. Takie rozwiązanie może być dużym ułatwieniem dla wielu przedsiębiorców, oszczędnością czasu i pieniędzy. Wirtualne biura odpowiadają na najważniejsze potrzeby tych przedsiębiorców, którzy cenią sobie pracę zdalną i jednocześnie dbają o rozwój i renomę swojej firmy.
Aby dowiedzieć się więcej na temat działania wirtualnego biura w Warszawie i oferowanych usług, zapraszamy do kontaktu ze specjalistami https://www.beyondoffice.pl/kontakt/ .