Prezent od firmy czyli rodzaje świątecznych upominków dla klientów i partnerów biznesowych

Prezent od firmy czyli rodzaje świątecznych upominków dla klientów i partnerów biznesowych

Różności

Okres Bożego Narodzenia to czas kojarzony z radością, wieczerzą wigilijną oraz oczywiście upominkami. I choć wspomniane świąta mają typowo rodzinny charakter, to jednak obecne są one również w sferze biznesu. W związku z powyższym każda, dbająca o dobry PR firma wykorzystuje nadmienioną okazję do nawiązania/ugruntowania pozytywnych relacji zarówno ze swoimi klientami, jak i partnerami biznesowymi. W celu osiągnięcia powyższego założenia marki niejednokrotnie decydują się na podarowanie wybranym kontrahentom różnego typu upominków. Jakich konkretnie?

Voucher lub zniżka na wybrane produkty/usługi

Vouchery oraz kupony zniżkowe to bez wątpienia jedne z najczęściej ofiarowywanych prezentów firmowych. Vouchery umożliwiają bezpłatne skorzystanie z usług danej marki lub też otrzymanie jej produktów (np. wskazanych bądź dowolnie wybranych, do określonej przez firmę kwoty). Z kolei kupony zniżkowe pozwalają na zakup danej usługi czy też produktu w niższej cenie. Większość marek decyduje się na obdarowanie voucherami klientów z półki premium oraz partnerów biznesów, niekiedy także pracowników firmy. Kupony zniżkowe trafiają najczęściej do klientów – stałych lub też wybranych z ogólnej puli.

Wino w firmowej torebce

Wino to jeden z prezentów o charakterze uniwersalnym. W praktyce oznacza to, że butelka dobrego, winnego trunku z powodzeniem może zostać podarowana zarówno pracownikom firmy, jej klientom, jak i partnerom biznesowym. Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, iż opisywany prezent powinien zostać odpowiednio opakowany. Bez wątpienia najwygodniejszym rozwiązaniem są specjalne torebki na wino, które mogą także stanowić element promocji marki. W związku z powyższym warto zdecydować się na zamówienie torebek z nadrukiem zawierającym logo swojej firmy.

Kalendarz firmowy

Święta Bożego Narodzenia obchodzone są oczywiście w drugiej połowie grudnia, co w praktyce oznacza, iż świetnym prezentem dla klientów/partnerów biznesowych może okazać się kalendarz na nadchodzący rok. Jeśli na jego okładce widnieć będzie logo firmy, to najpewniej obdarowana osoba będzie pamiętać o danej marce przez najbliższe 365 dni.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze