Google Ads stanowi obecnie najważniejszą gałąź e-marketingu, gdyż przynosi użytkownikom największe korzyści. Skuteczna reklama stworzona za pośrednictwem Google Ads pozwala zdecydowanie zwiększyć ruch na stronie, co wiąże się też z wypracowaniem wysokiej konwersji, a więc z osiągnięciem podstawowego celu wszystkich sklepów internetowych – zwiększenia sprzedaży. Jednak ta „skuteczność” wymaga zaangażowania, pełnego i profesjonalnego zoptymalizowania kampanii. To zadanie, któremu nie każdy jest w stanie sprostać, zwłaszcza jeżeli nie posiada wiedzy dotyczącej usługi Google Ads.
Kursy stacjonarne Google Ads – czy warto?
Jeżeli nie chcemy zlecać zewnętrznym firmom działań e-marketingowych, możemy nauczyć się ich sami. W tym przypadku poleca się między innymi kursy stacjonarne Google Ads. Dzięki nim można dowiedzieć się, jak działa Google Ads, jak należy optymalizować kampanie reklamowe, jak ustala się budżet na kampanię i jakie stawki dzienne są dobre dla osiągnięcia konkretnych celów. Oczywiście wiele zależy od wielkości sklepu internetowego, który prowadzimy, gdyż inna optymalizacja będzie dobra dla sklepu z niewielką ilością produktów, a inna dla giganta, który zyski ze sprzedaży chce liczyć w setkach tysięcy. W obu przypadkach tworzy się inne kampanie i inaczej się je optymalizuje. Dlatego właśnie kursy stacjonarne Google Ads są dobrym rozwiązaniem dla wielu firm z branży e-commerce.
Może lepiej wybrać kursy online Google Ads?
Kursy stacjonarne wymagają Twojej obecności w określonym miejscu i czasie. Wiele osób ceni sobie taki sposób uczenia się, gdyż pozwala im on wypracować rutynę i nie porzucić kursu wtedy, gdy mają mniej czasu w życiu. Inni jednak wolą inne rozwiązanie – kursy online Google Ads. Można w nich bowiem uczestniczyć, nie wychodząc z domu, co jest dla wielu zdecydowaną korzyścią, gdyż wpływa na komfort uczenia się. W obecnych czasach, kiedy sytuacja na świecie nieco przyzwyczaiła nas do lockdownów i spędzania czasu w domu, jak też do zdalnej pracy, kursy online wydają się świetnym pomysłem, co potwierdza zainteresowanie się nimi przez osoby indywidualne, jak i firmy z branży e-commerce.
Z całą pewnością jeżeli chcemy odnieść sukces na tym polu, powinniśmy zdecydowanie poświęcić swój czas na zgłębienie różnych gałęzi e-marketingu, a Google Ads wydaje się tu jednym z najważniejszych. Uczestnictwo w kursie stacjonarnym czy w kursie online pozwoli zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznej optymalizacji nawet najbardziej rozbudowanej kampanii reklamowej w Google Ads.