Ciężko znaleźć osobę, która nie lubi słodyczy i darmowych rzeczy. Wręczanie słodkich, darmowym upominków przynosi wiele korzyści firmom – budzą pozytywne skojarzenia i zwiększają świadomość marki. Już teraz dodaj słodkiego smaku do swojej strategii promocyjnej! Pomogą ci w tym krówki firmowe.
Krówki dla firm – uniwersalny urok
Firma, żeby przyciągnąć klientów i ich przy sobie zatrzymać, musi budzić pożądane emocje. Można to zrobić na wiele sposobów, ale tym, co szczególnie w tym pomoże, są słodycze. Tak, tak – łakocie mają ten dar, że potrafią rozczulić, wywołać uśmiech i wzbudzić pozytywne skojarzenia. To prosty sposób na złapanie za serce potencjalnych konsumentów. Chyba każdemu z nas zdarzyło się odebrać paczkę, znaleźć w niej coś słodkiego i uśmiechnąć się na sam widok. Ciężko więc odmówić im skuteczności, skoro już w przeciągu kilku sekund wywołują pożądaną reakcję.
Ze słodyczy warto wyróżnić kultowe polskie łakocie, które osładzają nam życie od wielu pokoleń. Krówki, bo o nich mowa, robią coś więcej niż tradycyjne pralinki – odwołują się do doświadczeń wielu z nas. Ciągutki przywołują uczucie nostalgii, często kojarzą się z konkretnymi osobami czy wydarzeniami. Spójrz: taki mały gadżet reklamowy, a taki duży ładunek emocjonalny.
Krówki jako gadżet firmowy to strzał w dziesiątkę: pozwalają one na określenie marki jako tej, która zna wartość dobrej relacji i potrafi ją pielęgnować.
Krówki, które pomogą ci w promocji firmy, zamówisz na Cukrówki.pl
Krówki dbają o relacje
Firmy często skupiają się na dotarciu do nowych klientów, zapominając o obecnych. To błąd, który może słono kosztować. W biznesie dbanie o relacje z obecnymi odbiorcami to klucz do sukcesu, a drobne gesty, takie jak wrzucenie kilku krówek do zamówienia, mogą skutecznie wpłynąć na ich jakość. Takie małe akty uznania mogą przynieść niewyobrażalne korzyści.
Te rozwiązania wpływają również na customer experience, czyli doświadczenia klienta. To nic innego jak doświadczenia, wrażenia i emocje odbiorcy odczuwalne na wszystkich etapach interakcji z marką, produktem, usługą czy konkretnym człowiekiem, który np. nas obsługuje.
Krówka to niewielki gest, który subtelnie przypomina o naszej firmie. Za każdym razem, gdy ktoś delektuje się jej smakiem, buduje pozytywne skojarzenia z naszą marką. To z kolei zwiększa prawdopodobieństwo, że będą chcieli ponownie skorzystać z usług naszej firmy.
Pamiętaj, by design opakowania krówek nawiązywał do firmy!
Sklep z krówkami – wyróżnij się
Krówka krówce nierówna. Te, które często widzimy na sklepowych półkach, nie spełnią dobrze swojego zadania. Dlaczego? Ponieważ często odbiegają jakością od tych robionych przez prawdziwych rzemieślników krówek. A do tego brakuje im jeszcze jednej, ważnej rzeczy: możliwości personalizacji. To właśnie ona pomaga w budowaniu świadomości marki.
Personalizacja krówek umożliwia umieszczenie dowolnej grafiki i napisu na opakowaniu. Warto zamieścić więc logotyp marki, żeby klient mógł z łatwością rozpoznać, kto obdarował go słodkościami. Design etykietki cukierka powinien nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy.
Poza zewnętrzną stroną opakowania warto wykorzystać także jego wewnętrzną część. To doskonałe miejsce do umieszczenia adresu strony internetowej, numeru kontaktowego, kodu QR prowadzącego do witryny online, hasła firmy lub oferty promocyjnej. To tylko kilka przykładów!
Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, postaw na krówki o różnych smakach. Kawowe, piwne, czekoladowe z nutą chilli, cytrynowe, miętowe… Do wyboru, do koloru! Wybierz kilka smaków i stwórz z nich interesujące zestawy. To świetny pomysł na rozpoczęcie owocnej współpracy.