Smycze to bardzo popularny gadżet, służący do promocji firm. Najprawdopodobniej każdy z nas ma przynajmniej jedną w swoim domu. Wyjaśniamy, czy warto je kupić do promowania firmy, jaki rodzaj wybrać i o czym pamiętać przy ich zakupie?
Smycze reklamowe — jak rodzaj wybrać?
Jeśli chcemy kupić trwałe smycze reklamowe, które dadzą naszej firmie jak najwięcej korzyści, musimy zastanowić się nad wyborem odpowiedniego ich rodzaju. Możemy wybierać między:
- smyczami tkanymi — jest to najpopularniejsza i najtańsza opcja, ale bardzo nietrwała;
- smyczami poliestrowymi — cechuje je wysoka jakość i duża trwałość, a wzór odwzorowany na nich jest wyraźny i realistyczny;
- smyczami naszywanymi — na jedną smycz naszywa się drugą z logiem firmy lub innym nadrukiem. Pozwala to na uzyskanie trwałego i wytrzymałego nadruku;
- smyczami biodegradowalnymi — to ekologiczne rozwiązanie. Smycze wykonuje się z włókien bambusa, kukurydzy lub pszenicy. Warto je wybrać, jeśli firmie zależy na wizerunku podmiotu dbającego o ochronę środowiska.
Należy też zwrócić uwagę na metodę nadruku na smyczy. Możemy wybierać wśród szerokiej gamy metod od sublimacji przez termotransfer po naszywanie. Od wyboru metody może zależeć trwałość nadruku.
Powinniśmy też wiedzieć, dlaczego warto zainwestować w smycze reklamowe.
Smycze reklamowe — dlaczego warto je kupić do swojej firmy?
Smycze reklamowe sprawdzą się na targach, konferencjach czy prezentacjach. Mogą stanowić praktyczny i miły upominek dla pracowników lub klientów firmy.
Zakup smyczy może przynieść firmie wiele korzyści. Warto wspomnieć o tym, że smycz:
- jest skuteczną formą reklamy i promocji firmy — smycz z nadrukiem firmowym przyciągnie wzrok wielu klientów. Jest to praktyczny podarunek, co daje gwarancję, że osoba obdarowana będzie ją nosić, a jej potencjał reklamowy zostanie wykorzystany;
- ma szerokie zastosowania i jest praktyczna — można obdarować nią szeroką gamę osób. Posłuży jako uchwyt na identyfikator, klucze lub telefon;
- jest tania — można ją zamówić w atrakcyjnej cenie. Koszt jednej smyczy zazwyczaj nie przekracza złotówki. Zależy to od wyboru rodzaju materiału i metody nadruku. Warto zamawiać je w większym nakładzie, aby wyszło bardziej ekonomicznie;
- można szybko zamówić — jeśli skorzystamy z usług hurtowni online, możemy otrzymać ją w ciągu kilku dni;
- wywołuje pozytywne emocje związane z firmą — za każdym razem, gdy smycz okaże się przydatna, klient lub pracownik miło pomyśli o firmie, od której ją otrzymał.
Takie cechy smyczy sprawiły, że stała się ona bardzo popularnym gadżetem reklamowym.
Smycze reklamowe z nadrukiem — tani, przydatny i skuteczny gadżet firmowy
Smycze reklamowe z nadrukiem tu już klasyka wśród gadżetów dla firmy. Są tanie, przydatne i skuteczne. Można zamówić je w internetowej hurtowni gadżetów reklamowych. Warto zapoznać się z instrukcjami dotyczącymi tego, jak poprawnie złożyć zamówienie i stworzyć odpowiedni projekt nadruku. Musimy zadbać m.in. o wybór odpowiedniego materiału, przestrzeni kolorystycznej oraz miejsca i metody znakowania.