Jakie oprogramowanie do obsługi serwisu jest najlepsze?

Jakie oprogramowanie do obsługi serwisu jest najlepsze?

Różności

Jak skutecznie podnieść wydajność pracy w firmie? Dużym wsparciem będzie odpowiedni program do obsługi serwisu. To wydatek, który w krótkim czasie zwraca się z nawiązką, powinno się jednak szukać rozwiązań dopasowanych do rodzaju działalności swojej firmy.

Czym konkretnie ma zajmować się program?

Obsługa serwisu to skomplikowane zadanie, a im szerszy zasięg działalności firmy, tym więcej rzeczy trzeba mieć stale pod kontrolą. Nie chodzi jednak wcale o to, by aplikacja miała dziesiątki dodatkowych funkcji – sprawne zarządzanie zależy od tego, czy program jest skrojony dokładnie pod potrzeby danej firmy. Aplikacja FaciliTime nie tylko oferuje dostęp do wielu wygodnych narzędzi, ale przede wszystkim jest dostępna w różnych wersjach, dostosowanych do konkretnych branż, dzięki czemu oprogramowanie nie musi być dodatkowo konfigurowane pod tym kątem.

Co z przyszłością firmy? Jeśli ma się dynamicznie rozwijać, to aplikacja powinna owe zmiany uwzględniać, tak by za dwa, trzy lata nie była konieczna całkowita wymiana oprogramowania na nowe. Z drugiej strony, nie ma sensu zakup bardzo drogiego programu, z którego korzysta się tylko częściowo i prawdopodobnie nawet po zwiększeniu liczby zleceń większość funkcji pozostanie po prostu bezużyteczna.

Czy są aktualizacje oprogramowania?

O ile z niektórych funkcji można bez problemu zrezygnować, tak aktualizacja samego oprogramowania jest konieczna, w przeciwnym razie aplikacja stanie się przestarzała, a korzystanie z niej już nie będzie bezpieczne. Dostawca oprogramowania musi więc na bieżąco oferować swoim klientom niezbędne aktualizacje, mile widziany jest także rozwój aplikacji oraz dodawanie nowych opcji.

Łatwa, intuicyjna obsługa

Dobra aplikacja uwzględnia przebieg pracy wszystkich zespołów odpowiedzialnych za serwis, od biura, przez magazyny, transport, aż do specjalistów wykonujących określone prace. Aktualizacja danych odbywa się w czasie rzeczywistym, a pracownicy mogą się ze sobą porozumiewać za pośrednictwem firmowego komunikatora. Co jednak ważne, wszystkie te czynności nie powinny być dla pracowników skomplikowane – celem programu dla serwisu jest ułatwienie pracy, a nie jej utrudnienie. Wymagająca, ciężka w obsłudze aplikacja oznacza sporo błędów, a nawet spadek wydajności zespołu, dlatego warto skorzystać z darmowych wersji i przetestować aplikację przed zakupem.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze