Długopisy reklamowe są chyba jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych używanych przez przedsiębiorstwa i organizacje w celu promowania marki. Chociaż w dzisiejszych czasach wiele działań marketingowych przenosi się do przestrzeni cyfrowej, to długopisy reklamowe, z wielu względów, wciąż pozostają atrakcyjnym narzędziem promocji. Oto kilka kluczowych powodów, dla których warto w nie inwestować!
Długopisy z logo – dlaczego nie tracą na popularności?
Chociaż reklama cyfrowa rozwija się bardzo szybko, a firmy prześcigają się z wymyślaniem coraz to nowych gadżetów, to wiele klasycznych nośników reklamy wciąż ma się zaskakująco dobrze. Wśród nich są smycze, breloczki, torby reklamowe i właśnie długopisy z logo.
Firmy nadal chętnie sięgają po nie między innymi z uwagi na niską cenę jednostkową produktu i duże możliwości dotarcia do odbiorcy. Tego typu akcesoria mogą być używane wszędzie. Jako gadżety reklamowe rozdawane są klientom na targach i konferencjach, na szkoleniach i innych wydarzeniach.
Długopis ze zdjęcia znajdziesz na: https://www.tampogadzet.pl/c/do-pisania-dlugopisy-reklamowe-z-twoim-logo
Długopisy są używane codziennie przez każdego z nas. Piszemy nimi w szkole, na uczelni, w miejscu pracy, czy w domu. Często są one przenoszone w torebkach, czasem nieświadomie pożyczane od innych, gubione i znajdowane, dzięki czemu potrafią przypadkowo zmienić właściciela. To daje im potencjał dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, co w konsekwencji zwiększa widoczność marki.
Długopis reklamowy z nadrukiem – swoboda personalizacji
Długopisy reklamowe z logotypem firmowym łatwo dostosujemy do swoich potrzeb. Zależnie od tworzywa, z jakiego wykonano taki produkt, można na nim zamieścić logo, nazwę firmy czy krótki komunikat, np. CTA, czyli Call to Action (wezwanie do działania).
Wybierając droższe modele, poza nadrukiem na samym długopisie, mamy możliwość dodania graweru na ozdobnym pudełku czy też etui. Długopisy reklamowe dostępne są w różnych kolorach i rodzajach, dzięki czemu łatwiej dobrać je do brandu naszej marki.
Długopisy plastikowe są przeważnie wybierane na wydarzenia, na których planowane jest rozdanie dużej ilości gadżetów, te bardziej eleganckie – metalowe lub całe komplety do pisania składające się z długopisu i ołówka lub pióra – często dodawane są do świątecznych paczek z biznesowymi życzeniami. Takie ekskluzywne pakiety nadal są wyczekiwanymi przez partnerów biznesowych upominkami. Warto mieć to na uwadze.
Ekskluzywny zestaw piśmienny, długopis i ołówek dostępny w Tampogadzet
Nie można zapominać, że długopisy reklamowe to wyrób trwały, który sprawdzi się jako gadżet reklamowy w praktycznie każdej branży. Są one atrakcyjne dla różnorodnych grup odbiorców, co sprawia, że stanowią wszechstronne narzędzie promocji: od sklepu, przez agencję PR, po zakład mechaniki samochodowej.
Jaka jest cena długopisów reklamowych?
Cena długopisów reklamowych zależna jest od kilku czynników. Na koszt produkcji wpływ ma przede wszystkim wybrany przez nas model. Im bardziej elegancki, tym cena będzie wyższa. Kolejny parametr decydujący o cenie końcowej to ilość zamawianych sztuk oraz rodzaj i wielkość nadruku lub graweru, jeśli jest on możliwy do zrobienia na danym produkcie.
Oczywiście zawsze mogą pojawić się inne koszty związane z dodatkowymi indywidualnymi życzeniami, ale to już zależy tylko od naszego zapotrzebowania.
Warto pamiętać, że jeśli będziemy szukali długopisów na specjalną okazję lub jeśli będziemy musieli zlecić duże zamówienie, to warto wybrać sprawdzonego producenta gadżetów reklamowych, który spełni wszystkie nasze życzenia i dostarczy gadżety zgodnie z określonym wcześniej terminem. Przykładem takiej firmy jest właśnie Tampogadżet.