mojeID to narzędzie wdrożone i obsługiwane przez KIR. Pozwala ono potwierdzić swoją tożsamość online i szybko pozałatwiać sprawy, zarówno z komercyjnymi, jak i publicznymi dostawcami usług. Połączenie tej usługi z bankami, m.in. z Credit Agricole, daje klientom bezpieczną możliwość potwierdzenia swojej tożsamości.
Finalizacja spraw bez wychodzenia z domu
mojeID to nowoczesny i bezpieczny sposób, umożliwiający potwierdzenie tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Dzięki mojeID można szybko i sprawnie zrealizować wszelkie formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną. Korzystając z mojeID można zapomnieć o osobistych, czasochłonnych i niejednokrotnie stresujących wizytach w urzędach, u ubezpieczyciela, w siedzibie dostawcy energii, placówce medycznej czy w punkcie telekomunikacyjnym, w celu sfinalizowania umowy lub podpisania dokumentów. Teraz wystarczy wykonać kilka kliknięć komputerową myszą, aby w bezpieczny sposób zweryfikować swoją tożsamość, bez konieczności wstawania z kanapy, wychodzenia z domu, z dowolnego urządzenia i w dogodnym czasie.
mojeID już dostępne dla klientów Credit Agricole
mojeID udostępnił swoim klientom także Bank Credit Agricole, dzięki czemu klienci banku otrzymali bezpieczny dostęp do wielu cyfrowych usług, oferowanych przez firmy komercyjne oraz administrację publiczną.
Wdrożenie mojeID oraz integracja z Węzłem krajowym (login.gov.pl) pozwala m.in. klientom Credit Agricole na zdalny dostęp do usług publicznych świadczonych przez urzędy, a także systemy oraz serwisy administracji publicznej, w tym m.in. do ePUAP, pacjent.gov.pl czy biznes.gov.pl. Ponadto użytkownicy mogą zakładać Profil Zaufany i korzystać z niego w relacjach z administracją publiczną (m.in. do podpisywania pism urzędowych, deklaracji oraz innych dokumentów), wykorzystując w tym celu bankowość internetową np. banku Credit Agricole do uwierzytelnienia poprzez mojeID.
Intuicyjne i proste w obsłudze
mojeID Credit Agricole stanowi wygodną w użytkowaniu, intuicyjną usługę, dostępną w zaledwie kilku krokach. Aby załatwić sprawę wymagającą potwierdzenia tożsamości, wystarczy na stronie usługodawcy wybrać opcję „mojeID”, a następnie zalogować się do bankowości elektronicznej swojego banku. Tam, wyrażając zgodą na przekazanie konkretnych informacji, zostaniemy automatycznie przeniesieni do serwisu, z którego usług chcemy skorzystać. mojeID spełnia wszystkie restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa, o których mówi unijne rozporządzenie eIDAS oraz ustawa o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej.
mojeID w Credit Agricole to dla klientów banku:
- Ułatwienie – potwierdzanie tożsamości w Internecie w każdym miejscu i czasie.
- Użyteczność – korzystanie z większej liczby usług online i dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
- Bezpieczeństwo – kontrola nad potwierdzaniem danych, dzięki bezpiecznej bankowości elektronicznej.