Parasol reklamowy

Parasol reklamowy jako reklama zewnętrzna – czy warto?

Różności

W zdobywaniu klientów ważne jest to, aby zostać zauważonym, oraz wzbudzić zainteresowanie swoją ofertą. Jak tego dokonać, gdy konkurencja jest liczna i coraz bardziej wymagająca?

Warto rozważyć rozmaite formy reklamy zewnętrznej. Mogą to być namioty z logo, flagi reklamowe lub powiększona replika sztandarowego produktu firmy, w wersji reklamy dmuchanej. Ciekawą i jednocześnie praktyczną opcją jest zdecydowanie się na parasol w barwach marki, wzbogacony o wyrazisty nadruk logo. Sprawdzony producent parasoli reklamowych zadba, aby był to przykuwający uwagę i trwały nośnik reklamy.

Zastanówmy się — co sprawia, że warto wykorzystać duże parasole jako formę reklamy zewnętrznej?

Duża powierzchnia reklamowa to gwarancja doskonałej widoczności logo nawet z dużej odległości

Słowo klucz to gabaryty. Im większa powierzchnia reklamowa, tym większe logo można na niej umieścić. Czasze parasoli reklamowych, w zależności od wybranego modelu mogą mieć od 2 do nawet 4 metrów średnicy! Najczęściej wybierane są klasyczne parasole okrągłe, jednak niejeden producent parasoli reklamowych posiada w swojej ofercie również parasole kwadratowe. Na materiał czaszy parasola można nanieść typowe kolory marki, logo czy nawet slogan.

Parasol z nadrukiem, to nie tylko reklama, ale i funkcjonalny gadżet. Pomoże wytyczyć granice stoiska, oraz stanowi doskonałą ochronę przed silnym promieniowaniem słonecznym, oraz przed deszczem, dzięki czemu przesiadujący pod takim parasolem będą mieć zapewnione optymalne warunki.

Co istotne, wbrew temu co można by sądzić po spektakularnych wymiarach, parasole te są łatwe do złożenia oraz stosunkowo lekkie. Jak podaje producent parasoli reklamowych, model o średnicy 4 metrów waży zaledwie 20 kg. Są to też produkty bardzo łatwe w obsłudze, a ich rozłożenie zajmuje niecałą minutę.

Promowanie firmy na różnego rodzaju wydarzeniach

Obecność firmy na wydarzeniach branżowych to jedno. Swoją markę warto promować także podczas innych wydarzeń, takich jak koncerty, mecze czy inne imprezy. Dlaczego? Zazwyczaj, ściągają one większą ilość ludzi, a wśród nich z pewnością znajdą się tacy, którzy zechcą wiedzieć, dowiedzieć się więcej o Twojej marce — pod warunkiem, że przykujesz ich uwagę.

Jak już wspominaliśmy, widowiskowy parasol z logo to nośnik reklamy, który jest znakomicie widoczny z dużej odległości, oraz z każdej strony.

Aby stworzyć wyróżniające się, spójne stoisko do parasola można dobrać inne akcesoria z logo — dmuchane bramy, flagi reklamowe czy nawet stoliki lub siedziska, a także obrandowane pufy, kostki i leżaki. Ciekawie zaaranżowane stoisko z pewnością wzbudzi zainteresowanie zgromadzonych ludzi.

Postaw na artykuły reklamowe dobrej jakości

Pamiętaj, żeby materiały reklamowe, w które inwestujesz były dobrej jakości o wysokiej estetyce wykonania. W przypadku parasoli reklamowych warto postawić na solidny stelaż oraz to, aby materiał czaszy był trwały, odporny na czynniki atmosferyczne, oraz blaknięcie, dzięki czemu będzie się perfekcyjnie prezentować przez długi czas.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze