prezent świąteczny dla klienta

Praktyczny prezent świąteczny dla klienta

Porady

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, zatem czas pomyśleć o prezentach, i to nie tylko dla swoich bliskich, ale również dla klientów naszej firmy. Możemy podarować im na przykład długopisy reklamowe, które okazują się być bardzo praktycznym prezentem. Dlaczego warto w nie zainwestować?

Uniwersalny prezent

Długopisy reklamowe możemy zamówić w większej ilości, tak aby można je było podarować kontrahentowi nie tylko na święta, ale i z innych okazji. Każdy z nas używa długopisów na co dzień – zarówno w domu, jak i w pracy. Jest to niezwykle praktyczny prezent, który sprawi, że nasz kontrahent zawsze będzie miał pod ręką coś do pisania. Długopisów nigdy nie za wiele – mówi się, że jedną sztukę powinniśmy nosić w kieszeni bądź w torbie, jedną wozić ze sobą w aucie, jedną trzymać w widocznym miejscu w domu, a jedną mieć zawsze przy sobie w miejsce pracy. Długopis może stanowić samodzielny prezent świąteczny, lecz zarazem może być on dodatkiem do prezentu głównego, które wręczamy najważniejszym partnerom biznesowym.

Dobra reklama dla firmy

Długopis reklamowy z pewnością przyda się naszemu kontrahentowi. Niemniej jednak jego ogromną zaletą jest również fakt, iż może on promować naszą firmę poza jej siedzibą. Z logiem na długopisach reklamowych jesteśmy w stanie dotrzeć tam, gdzie nie sięgają tradycyjne formy reklamy. Kontrahent, używając naszego długopisu, sprawia, że naszą markę czy logo zauważają również inne, postronne osoby. Można więc powiedzieć, że wraz z długopisem nasza reklama idzie w świat.

Niskie koszty

Wielu osobom wydaje się, że zakup gadżetów reklamowych to spory wydatek dla firmy. Rzeczywiście, są takie, które kosztują całkiem dużo. Niemniej jednak na gadżety, takie jak:

  • kubki,
  • smycze,
  • naklejki,
  • notesy,

czy właśnie długopisy reklamowe nie musimy wydawać majątku. Jest to szczególnie istotne w okresie przedświątecznym, który zarazem przybliża nas do końca roku. Zwykle wtedy staramy się ograniczać wydatki firmowe, a tych jest przecież całkiem sporo. Dlatego też warto postawić na gadżet, dzięki któremu będziemy mogli nieco zaoszczędzić, a jednocześnie wręczyć naszym klientom miły upominek świąteczny. Z drugiej strony wato pamiętać o tym, że długopisy reklamowe przydadzą nam się także przy innych okazjach, dlatego też warto zamówić od razu większą ich ilość. Dzięki temu ograniczymy koszty, jednorazowo płacąc za przesyłkę.

Nie tylko logo

Długopisy reklamowe niejedno mają imię. Przyzwyczailiśmy się do tego, że ich design jest stosunkowo prosty, jednak okazuje się, że wcale nie musi taki być. Jeśli chcemy wyróżnić się na tle innych firm, które jako gadżet reklamowy wybrały długopisy, powinniśmy pomyśleć nad ciekawą grafiką. W okresie świątecznym możemy postawić na różnego rodzaju motywy związane z Bożym Narodzeniem. Z drugiej jednak strony możemy też wybrać takie nadruki, które będą pasowały na każdą porę roku. Pamiętajmy, aby na długopisie, w widocznym miejscu, umieścić nazwę oraz logo naszej firmy. Powinny być one takich rozmiarów i kolorów, aby rzucały się w oczy, lecz jednocześnie nie zdominowały całkowicie grafiki, jaką zaprojektujemy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze