Szyldy reklamowe

Szyldy reklamowe – tradycyjna forma reklamy wizualnej w nowej odsłonie

Porady

Szukasz dobrego sposobu na wyróżnienie twojej firmy na tle innych w tej samej okolicy? Zobacz, jak wiele możesz osiągnąć dzięki szyldowi reklamowemu.

Szyld reklamowy jako forma reklamy wizualnej

Szyldy reklamowe wbrew pozorom nie odeszły do lamusa wraz z pojawieniem się reklamy internetowej. Nadal mają się całkiem dobrze i są bardzo chętnie i często wykorzystywane przez przedsiębiorców.

Szyld reklamowy jest prostą formą reklamy wizualnej bezpośredniej – klient patrzy na taki szyld i w jego głowie rodzi się chęć zakupu lub skorzystania z konkretnej usługi. Dobrym przykładem niech będzie szyld reklamujący usługi fryzjerskie – jeśli ktoś go zobaczy, a akurat ma taką potrzebę, jest wielce prawdopodobne, że zatrzyma auto i zapyta o możliwość strzyżenia. Gdyby szyldu nie było, salon fryzjerski mógłby zostać niezauważony.

Szyldy reklamowe są bardzo uniwersalne. Można je umieszczać na ścianach, nad drzwiami wejściowymi, na barierkach balkonów i tarasów, na ogrodzeniach zewnętrznych lub na stelażach. Wszystko zależy od potrzeb i wielkości szyldu.

Warto też pamiętać, że szyldy charakteryzują się bardzo dużą trwałością. Raz zrobiony szyld będzie wizytówką firmy na długie lata.

Szyld reklamowy – zalety

Łatwe zlokalizowanie siedziby firmy lub sklepu – szyld reklamowy działa trochę jak drogowskaz, dzięki niemu klient łatwiej trafia do celu. Jest to szczególnie ważne wszędzie tam, gdzie swoje siedziby ma kilka firm lub sklepów. Jeśli przy wejściu nie ma szyldu, jest wielce prawdopodobne, że klient ominie taki adres, omyłkowo uznając, że źle trafił.

Skuteczne przyciągnięcie uwagi – cechą szyldu jest to, że „wpada w oko”, oczywiście, jeśli będzie odpowiednio zaprojektowany. Ciekawe logo, żywa kolorystyka, chwytliwe, aczkolwiek krótkie hasło reklamowe – to wszystko sprawia, że szyld w naturalny sposób przyciąga klientów. Warto zadbać, by był na nim umieszczony adres i numer telefonu. Dziś ludzie nie zapisują takich danych, po prostu robią zdjęcie telefonem, warto lepiej, by mieli komplet danych.

Wyróżnik na tle konkurencyjnych ofert – dobrze skrojony szyld stanowi dla klientów pierwsze sito przy wyborze firmy, z której usług chcą skorzystać. Jeśli klient ma do wyboru dwie z podobną ofertą, konkurujące ze sobą jakością i ceną, podświadomie wybierze tę, której baner wyda mu się bardziej atrakcyjny – nie tylko większy, ale i wizualnie ładniejszy – lepiej dobrane kolory, dbałość o proporcje i symetrię, wyraźna, czytelna nawet z daleka czcionka mogą odegrać kluczową rolę przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Szyld reklamowy – możliwości wydruku

Szyldy reklamowe drukuje się na różnych podłożach. Jego jakość wpływa oczywiście na cenę, ale nie tylko tym trzeba się sugerować. Nie wszystkie płyty nadają się do stosowania na zewnątrz. Z kolei, jeśli wiemy, że szyld będzie wisiał wewnątrz, nie ma sensu drukować go na odpornej na ścieranie płycie komorowej z propylenu.

Do zastosowań wewnętrznych najlepsza jest płyta z miękkiej lub twardej pianki. Takie płyty są lekkie i można je wieszać nawet na cienkich ścianach, także w przypadku wydruków wielkoformatowych.

Do zastosowań zewnętrznych doskonale nadają się płyty aluminiowe odporne na czynniki atmosferyczne, płyty z polipropylenu odporne na zarysowania, ścieranie i rozrywanie.

Jeśli szyld ma wyglądać luksusowo, warto wydrukować go na płycie ze szkła akrylowego wykorzystującego efekt głębi.

Zespół redakcyjny Joblife

Od lat pragniemy dostarczać Państwu najświeższe informacje z dziedziny przemysłu, finansów oraz prawa pracy. Nasz zespół każdego dnia gromadzi setki informacji i starannie selekcjonuje treści pod kątem użyteczności i rzetelności.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze