W świecie technologii zmiany dokonują się wyjątkowo szybko i dynamicznie. Jednym z ciekawszych rozwiązań jest platforma chat-commerce Gizmi. Dowiedz się więcej na temat tego nowoczesnego narzędzia z treści niniejszego artykułu!
Chat-commerce przenosi sprzedaż internetową na zupełnie inny poziom. To najwygodniejszy sposób robienia zakupów nie tylko z perspektywy użytkownika, lecz także sprzedawcy. Nie trzeba bowiem zakładać i utrzymywać osobnego sklepu internetowego. Transakcja odbywa się bowiem za pomocą mediów społecznościowych. Klient klika w unikalny link sprzedażowy i zostaje przekierowany do okienka Messengera. Tam dokonuje płatności i już po chwili otrzymuje dostęp do produktu cyfrowego bądź usługi. W niedalekiej przyszłości w taki bardzo prosty i wygodny sposób będzie można również zamówić produkty fizyczne!
Jakie są zalety platformy chat-commerce?
Oprócz uproszczenia całego procesu dokonywania zakupów ważna jest także kwestia oszczędności. Sprzedawca nie musi bowiem płacić za utrzymanie kolejnego sklepu internetowego, dzięki czemu produkty mogą być oferowane w niższych, konkurencyjnych cenach. To także wygodny sposób na sprzedaż e-booków, voucherów czy na przykład kursów, ponieważ klienci nie muszą czekać na kolejnego maila z zamówieniem. Otrzymują produkt natychmiast po dokonaniu płatności w tym samym okienku czatu, w którym dokonali zakupu. Nie jest także konieczne zakładanie konta do zrobienia zakupów, co dla wielu osób jest czynnikiem skłaniającym do porzucenia koszyka.
Co to jest sprzedaż subskrypcyjna?
Sprzedaż subskrypcyjna wielu osobom kojarzy się z prenumeratami czasopism czy opłacaniem abonamentu za usługi telefoniczne. I słusznie. Ale to nie jedyne produkty, które można oferować w modelu sprzedaży subskrypcyjnej. Obecnie wielu twórców internetowych i nie tylko oferuje swoim fanom dostęp do różnorodnych materiałów, takich jak e-booki, webinary, szkolenia, artykuły, utwory muzyczne itd. Ogromną zaletą sprzedaży subskrypcyjnej jest to, że łatwiej przewidzieć, jakie dochody osiągniemy w danym miesiącu.
Jak zrobić ankietę na FB i dlaczego warto?
Ankiety na Facebooku to świetny sposób na zaangażowanie społeczności. Kliknięcie danej opcji nie jest niczym trudnym. Zastanawiasz się, jak zrobić ankietę na FB? To nic trudnego! W sieci znajdziesz szereg wskazówek na ten temat. Pamiętaj, by jasno i klarownie formułować pytania i ewentualne odpowiedzi, bowiem tylko wtedy otrzymasz wiarygodny feedback. Opinie możesz przeanalizować i wykorzystać do tego, by ulepszyć swój produkt lub usługę czy też poprawić sposób komunikacji z klientami. To wszystko w efekcie przełoży się na wyniki sprzedażowe.
Jak utworzyć wydarzenie na Facebooku?
Dlaczego warto dowiedzieć się, jak utworzyć wydarzenie na Facebooku, a zdobytą wiedzę wykorzystać w praktyce? Bo to narzędzie, która ma naprawdę wiele zalet! Osoby, które się zapiszą na dane wydarzenie, otrzymują przypomnienia z serwisu i są informowani o wszelkich zmianach. Jeśli decydujesz się na wydarzenie publiczne, szersze grono osób zyska szansę, by do niego dołączyć. W opisie zawsze przedstaw wszystkie najważniejsze informacje oraz odpowiadaj na pytania pojawiające się w komentarzach.
Jak zdobyć obserwatorów na Instagramie?
Instagram to platforma społecznościowa, która coraz częściej i chętniej jest wykorzystywana do edukowania odbiorców, przedstawiania własnych poglądów, a także do zarabiania. Aby to było możliwe, konieczne jest zgromadzenie na swoim profilu jak największej liczby odbiorców. Jak zdobyć obserwatorów na Instagramie? Kluczem jest regularne publikowanie wartościowych treści. Poświęć też nieco czasu na dobór właściwych hashtagów. Przede wszystkim powinny one dotyczyć tematu postu. Warto też śledzić poczynania konkurencji, zaglądać na ich profile, komentować posty i udostępniać treści innych. Nie oznacza to, że powinieneś kopiować cudze pomysły, jednak warto uczyć się od najlepszych influencerów, którzy dzięki swojej wytrwałości i kreatywności zdobyli grono wiernych i zaangażowanych obserwatorów!